منوچهر اسماعيلی: دوبله در فيلم‌های ايرانی هنوز می‌تواند مخاطب داشته باشد

وادی خاموشان

بکوش تا عظمت در نگاه تو باشد نه در آنچه به آن می نگری

 
منوچهر اسماعيلی: دوبله در فيلم‌های ايرانی هنوز می‌تواند مخاطب داشته باشدهمزمان با اكران «جرم»؛
منوچهر اسماعيلی: دوبله در فيلم‌های ايرانی هنوز می‌تواند مخاطب داشته باشد
خلاصه مطلب : منوچهر اسماعيلي گفت: مردم با استقبال‌شان از نسخه‌ي دوبله‌شده فيلم «جرم» نشان دادند كه دوبله در فيلم‌هاي ايراني هنوز مي‌تواند مخاطب داشته باشد.

اين هنرمند ،دليل استقبال مردم از نسخه دوبله‌شده‌ي «جرم» را دلتنگي آنها خواند و اظهار كرد: مردم رويشان نمي‌شود حرف‌شان را بزنند و با حضور حرف‌شان را مطرح مي‌كنند و اين ساده‌ترين واكنش آنهاست و خوشحالم كه «جرم» با استقبال مواجه شده است.

وي كه پس از سال‌ها دوباره با مسعود كيميايي همكاري داشته است، درباره‌ي آن گفت: شوق و شعف كيميايي بيشتر شده است، ما هم سعي كرديم نقش را ارايه دهيم و چيزي را كه مي‌خواست به انجام برسانيم و اميدوارم مطلوب كارگردان فيلم باشد.

اسماعيلي درباره حضور گويندگان مطرح هنر دوبلاژ در دوبله فيلم «جرم» اظهار كرد: قطعا با يك گل بهار نمي‌شود و براي كار خوب بايد گلستاني از گل باشد. اين تجربه براي همه ما شوق‌انگيز بود و كاري كه مي‌توانست در دو روز جمع شود خسروشاهي شش هفت روز وقت گذاشت و ما هم هرچه‌قدر طول مي‌كشيد با وجود اينكه دستمزدمان هم افزايش پيدا نكرد، اما با طيب خاطر كار مي‌كرديم.

وي افزود: مي‌خواستيم ببينيم جوهر ما هنوز رنگ دارد و ديگران هم كار را ببينند و نقد كنند و اين استقبال نشان مي‌دهد كه كار موفق بوده است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:,ساعت 20:16 توسط مجهول| |


قالب وبلاگ

download

ویندوز جدید و عالی Windows X pro 2011

ابــزار وبــلاگ ها !

دریافت کد این آهنگ